داستانک های شیشه ای

داستان کوتاه و شعر و ....و مهربانان ،نقد و نظر فراموش نشود

داستانک های شیشه ای

داستان کوتاه و شعر و ....و مهربانان ،نقد و نظر فراموش نشود

مونولوگ روزه

 

آخه مرد میخوام ببینم این چه جور روزه ایست

که تو می گیری . تو که به قول خودت از ده سالگی

روزه گرفتن رو شروع کردی و خوشحالی که یک روز

هم روزه ات رو نخوردی پس چرا ؟ پس چرا هر روز

زبان دروغگوت درازتر ، چشم حریصت بازتر ،

پای خلاف رو ات قوی تر، دست متجاوزت درازتر

شکم حرام خورت بزرگتر و گردن زورگوت کلفت تر

شده .  چرا به تِه تیه پِته افتادی  ؟ چرا لالمونه گرفتی ؟

بذار من خودم جای تو جواب بدم . تو اولش برای خوش

آمد بابا ننه ات  بعد برای فریب مردم نماز خوندی

و روزه گرفتی ولی من که سال ها شریک زندگیت

بودم و از جیک و پیک کارات و حقه بازیات  خبر دارم

با اجازۀ خدا و خلق خدا میگم دیگه بسه . آها ..

 این سم یواش یواش داره اثر می کنه نترس به این

زودی نمی کشتت . حد آقل دو سه روزی زنده

هستی تا با درد و زجر جون بکنی و بگندی . تعجب نکن

آخه منم تو این سال ها از تو یه چیزایی یاد گرفتم .

خوبه که کسی از محل این خونۀ ییلاقی خبر نداره

تا بیان بفهمن  ، من رفتم اون ور آب پیش بچه ها

که این سم رو برام فرستادن .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد