داستانک های شیشه ای

داستان کوتاه و شعر و ....و مهربانان ،نقد و نظر فراموش نشود

داستانک های شیشه ای

داستان کوتاه و شعر و ....و مهربانان ،نقد و نظر فراموش نشود

از شما انتظار نداشتم حاج آقا

صبح که از در اومدم بیرون یه خانم غریبه ولی

با تیپی کاملا آشنا !!! از خانۀ آقای روزبهانی

اومد بیرون و در را پشت سرش بست . اول

خواستم اهمیتی ندهم ولی بلافاصله یادم افتاد

که آقای روزبهانی و پری خانم زنش ، به همراه

پسر کوچکشان پریروز برای چند روز رفته اند

شمال و اتفاقا پری خانم موقع رفتن به من سفارش

 کرده که مواظب خونه باشم .برای همین هم

جلو رفتم و از اون خانم پرسیدم شما توی این

خونه چکار می کردید؟ اون هم با وقاحت خاص

این تیپ آدما جواب داد به شما چه مربوطه .

من هم موبایلم رو درآوردم و با خونسردی

گفتم : حالا که پلیس اومد ، معلوم میشه به کی

 مربوطه . و تا خواستم 110 رو بگیرم فریادی

کشید و موبایل رو از تو دستم کشید بیرون.

موبایل افتاد روی زمین و درش و باطریش

ولو شدن کف راهرو .

من هم که حسابی داغ کرده بودم ، یک کشیده

محکم خوابوندم تو صورتش .

سر وصدای ما بلند شده بود و داشتیم حسابی

 در گیر می شدیم که در خونۀ آقای روز بهانی

 بازشد وایشون با سر ووضعی نا مرتب اومد

بیرون و بر خلاف انتظار و سر من داد زد

که فرشته خانم چه خبره اول صبحی مزاحم

همسایه ها می شین .من که غافلگیر شده بودم

بریده بریده گفتم : آخه شما مسافرت بودید...

این خانم غریبه ... بلافاصله گفت نخیر ایشون

غریبه نیستند ، خواهر من هستند . بعد هم اون

خانم روسریع سوار اسانسور کرد و تکه های

 موبایلم رو بهم جفت و جور کرد و داد دستم .

من که انگار هنوز دوزاریم نیافتاده بود گفتم می شه

پری خانم رو صدا کنید . باز با اعتماد به نفس

 مصنوعی گفت ایشون خوابند . من جلو رفتم

و زنگ اپارتمانشون رو فشار دادم .صداش

بلند شد که چکار می کنید خانم ؟ گفتم باید

ببینم اینجا چه خبره؟انگار یهو تمام ابهتش

آب شد .آهسته گفت خانم این یه موضوع

 خصوصیه خواهش می کنم  به پری چیزی

نگید . گفتم البته من تو کارتون دخالت نمی

کنم ولی از شما انتظار نداشتم حاج آقا .

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بانوی ماه دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ب.ظ http://mid-day-moon.blogsky.com

سلام
شکه شدم از چیزی که خوندم. اگر به پری خانم بگید زندگیش از هم میپاشه. شاید هم میدونه و به روی خودش نمیاره. شاید هم اگر پری خانم بفهمه حاج آقا با وقاهت بیشتری این کار رو انجام بدن....
از مرد خیانت کار متنفرم. بخصوص وقتی اسم حاج آقا رو به یدک میشکن حیف اون حج.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد